jueves, 23 de abril de 2015

COMPETÈNCIA DIGITAL: PROJECTES DEL 2n TRIMESTRE

Aquest trimestre, els projectes han estat orientats a desenvolupar la competència digital. Van sortir els temes següents:
- Els fantasmes (Ana, Erin, Pau i Iker)
- Història de les nines (Natàlia i Diana)
- Pirates (Izan i Iván)
- Creació de la vida (Paula i Lucía)
- El bosc (Pol)


Els alumnes van començar a traçar el seus respectius mapes sobre els objectius i interessos de les seves investigacions:







Apuntant-se a les exposicions de la setmana cultural.

Difícil decidir a quina conferència assistir.


Les integrants del projecte "Història de les nines" en plena presentació.

El grup dels "Fantasmes" demostrant al públic per què no poden existir els fantasmes.