Hola!!
A la classe de les crispetes estem aprenent les notes musicals amb la cançó de l'ocell i no podíem marxar de vacances sense estrenar el pentagrama gengant tan xulo que ens van fer. Moltes gràcies als pares i mares per aquest pentagrama i els jocs tan xulos del pati!!
sábado, 19 de diciembre de 2015
jueves, 17 de diciembre de 2015
lunes, 14 de diciembre de 2015
viernes, 11 de diciembre de 2015
Aquesta setmana els alumnes de 4t hem treballat en grups per fer diferents descripcions que posteriorment hem gravat.
-En primer lloc tenim la descripció d'un paisatge realitzada per la Diana, el Biel i la Lucia.
-En segon lloc hi trobem la descripció d'un objecte, en concret un cotxe, i està feta pel Pau, l'Ivan i el Pol.
-Seguidament podrem escoltar la descripció d'un personatge elaborada per l'Erin, la Natalia i la Paula.
-I finalment tenim la descripció d'un animal realitzada per l'Ana, l'Iker i l'Izan.
-En primer lloc tenim la descripció d'un paisatge realitzada per la Diana, el Biel i la Lucia.
-En segon lloc hi trobem la descripció d'un objecte, en concret un cotxe, i està feta pel Pau, l'Ivan i el Pol.
-I finalment tenim la descripció d'un animal realitzada per l'Ana, l'Iker i l'Izan.
jueves, 10 de diciembre de 2015
PEL·LÍCULES DE CINEMA MUT
Els nens i nenes de cicle inicial durant tot aquest trimestre han estat elaborant una pel·lícula de cinema mut, fent ells i elles la història, els decorats, portant el vestuari, elegint la música i part del muntatge de la pel·lícula.
Esperem que us agradin!!!
Esperem que us agradin!!!
Taller 4t, 5è i 6è. Stop Motion
Aquí tenim els vídeos que els alumnes de 4t, 5è i 6è han elaborat utilitzant la tècnica de Stop Motion. Aquesta consisteix en fer fotos variant mínimament la posició d'allò que es fotografia. Després utilitzant el programa Movie Maker es crea una seqüència amb aquestes imatges i al veure-les ràpidment aquest és el resultat.
jueves, 19 de noviembre de 2015
El capellà i la gallina
Els nens i les nenes de quart hem cantat una cançó que parla d'un capellà de Sant Marçal, però no del nostre poble sinó de Sant Marçal de Rosselló, a la Catalunya Nord.
La màquina d'escriure
Avui ens hem transportat al 1950, quan Leroy Anderson va composar l'obra "La màquina d'escriure".
Dotze anys més tard, el director de cinema de la pel·lícula "Lío en los almacenes" la va fer servir per una escena que es va fer molt famosa. I és que el cine sense música no seria el mateix!
Dotze anys més tard, el director de cinema de la pel·lícula "Lío en los almacenes" la va fer servir per una escena que es va fer molt famosa. I és que el cine sense música no seria el mateix!
Tutira mai!
Els alumnes de 3r hem estat cantant una cançó maorí que es diu Tutira mai. La tribu maorí es originària de Nova Zelanda, a l'altra punta del món!
Diu...
Estem junts en files tots nosaltres,
per cercar el coneixement i la fraternitat entre totes les persones.
Pensem com un de sol, actuem com un de sol,
tots nosaltres, tots nosaltres.
Diu...
Estem junts en files tots nosaltres,
per cercar el coneixement i la fraternitat entre totes les persones.
Pensem com un de sol, actuem com un de sol,
tots nosaltres, tots nosaltres.
jueves, 12 de noviembre de 2015
Entredos (Capicua)
Avuí els alumnes de 4t, 5è i 6è hem pogut disfrutar d'un teatre de gran bellesa visual a "Cal Bolet", el qual ha estat format per moments d'humor, moments poètics i tendres i sobretot acrobàcies aèries molt arriscades.
Alumnes! Us convido a escriure la vostra opinió sobre l'espectacle per a que a casa es puguin fer una idea del que heu vist.
Alumnes! Us convido a escriure la vostra opinió sobre l'espectacle per a que a casa es puguin fer una idea del que heu vist.
martes, 10 de noviembre de 2015
domingo, 8 de noviembre de 2015
sábado, 7 de noviembre de 2015
jueves, 5 de noviembre de 2015
miércoles, 4 de noviembre de 2015
El TEXT INSTRUCTIU
Aquesta setmana els nens i nenes de 4t hem elaborat diversos jocs de taula, però per fer-ho hem hagut de seguir unes instruccions fetes per ells mateixa. Com que ens han quedat tan macos hem decidit fer una petita exposició al nostre passadís per a que tothom pugui veure'ls. Des d'aquí us volem animar per a que proveu a fer-ne un a casa, és molt fàcil! Recordeu que podeu construir-ne un que ja existeix o algun inventat.
Aquí us deixem les obres d'art!
EL RELLOTGE SINCOPAT
Aquesta és l'audició que hem estat treballant aquests dies. L'obra es diu "El rellotge sincopat" i la va compondre un americà que es deia Leroy Andersen. L'estructura de l'obra és A B A C A i a cada part ens movem d'una manera diferent, tal i com sentim la música. Esperem que us agradi!!
martes, 3 de noviembre de 2015
La Castanyada 2015 4t
Divendres passat, els nens de 4t, vam gaudir de la Castanyada oferint els nostres croissants amb xocolata i ametlles a la resta de nens/es de l'escola. Estem molt contents perquè van tenir molt d'èxit!
També volem agrair a la resta de classes el seu esforç ja que les seves receptes també estaven boníssimes!
Va ser un gran dia i ens ho vam passar genial ballant amb tothom. Aquí us deixem algunes pinzellades...
viernes, 30 de octubre de 2015
miércoles, 28 de octubre de 2015
martes, 27 de octubre de 2015
miércoles, 21 de octubre de 2015
Cançó: ja ha arribat la tardor
Hola!
Els nens i les nenes de quart us cantem una cançó de Noè Rivas. Esperem que us agradi!
Els nens i les nenes de quart us cantem una cançó de Noè Rivas. Esperem que us agradi!
lunes, 19 de octubre de 2015
jueves, 8 de octubre de 2015
Molt bon dia!
Els nens i les nenes de 3r us desitgem que tingueu un bon dia en 8 idiomes diferents. A veure si sabeu de quins idiomes estem parlant!
Bonjour, good morning!
Buongiorno, molt bon dia!
T'anirà millor el dia si comences amb energia.
Guten morgen, kalimera, quin idioma parlarem?
Bonjour, good morning!
Buongiorno, molt bon dia!
Dobro yutro, ohayoo,
hi, hello, què tal com va?
Bonjour, good morning!
Buongiorno, molt bon dia!
T'anirà millor el dia si comences amb energia.
Guten morgen, kalimera, quin idioma parlarem?
Bonjour, good morning!
Buongiorno, molt bon dia!
Dobro yutro, ohayoo,
hi, hello, què tal com va?
miércoles, 7 de octubre de 2015
Super trouper!
Els nens i les nenes de la classe de quart hem representat la cançó del grup ABBA "Super trouper" amb instruments de petita percussió.
Esperem que us agradi!
Esperem que us agradi!
PADRINS DE LECTURA
EL MES DE SETEMBRE VÀREM COMENÇAR ELS PADRINS DE LECTURA, I PER ESTABLIR UN BON VINCLE AMB EL NOSTRE PADRÍ VAM FER UN PUNT DE LLIBRE CONJUNT!!! AQUESTA SETMANA JA COMENÇAREM A LLEGIR LA TORTUGA D'EN HANS!!
martes, 6 de octubre de 2015
lunes, 5 de octubre de 2015
miércoles, 30 de septiembre de 2015
miércoles, 24 de junio de 2015
lunes, 22 de junio de 2015
jueves, 18 de junio de 2015
miércoles, 17 de junio de 2015
Tastacontes curs 2014-2015
Hola famílies, aquí teniu el conte que ha portat la Renee al Tastacontes. Li ha quedat un conte preciós!!!!
tHe MaD sCiEnTiStS: epíleg
Un any més però no un grup més. La immortalitat no existeix però determinades casualitats poden produir-ne porcions. El tercer de Montanyans 14-15 és, per mèrits propis, una singularitat en la vida d'un docent.
Diuen que l'escola primària només impacta un 15% en la vida d'una persona. Vull pensar que l'estudi es refereix a la vida dels estudiants i no a la del mestre, perquè en el meu cas, aquest grup ha marcat un abans i un després en la meva vida docent.
Gràcies a ells sóc millor mestre. I millor persona. He recuperat racons del meu passat d'infant gràcies a cada un d'ells, recordant-me en tot moment que jo també arrossegava de petit necessitats educatives especials i que, en aquella antiga escola grisa i igualadora, vaig ser un nàufrag.
A tercer de Montanyans no hi ha nàufrags. I crec que, en el seu futur, superaran les onades més altes de la vida.
Gràcies a tots,
martes, 16 de junio de 2015
lunes, 15 de junio de 2015
viernes, 12 de junio de 2015
martes, 9 de junio de 2015
lunes, 1 de junio de 2015
CAPGROSSOS
Hola família,
els capgrossos s'han fet molt grans i ja tenim la primera granota. Entre els/les nens/es de primer i nosaltres els estem cuidant molt bé i els alimentem moltíssim. Mireu
els capgrossos s'han fet molt grans i ja tenim la primera granota. Entre els/les nens/es de primer i nosaltres els estem cuidant molt bé i els alimentem moltíssim. Mireu
sábado, 30 de mayo de 2015
lunes, 25 de mayo de 2015
lunes, 18 de mayo de 2015
martes, 5 de mayo de 2015
lunes, 4 de mayo de 2015
EXPOSICIÓ SOBRE EL VAPOR!
Aquí us fem un petit resum de l'exposició sobre el vapor que va fer el tiet de la Marina de 4t a l'escola. Va ser molt vivencial, gràcies Enric!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





























