lunes, 4 de mayo de 2015

EXPOSICIÓ SOBRE EL VAPOR!

Aquí us fem un petit resum de l'exposició sobre el vapor que va fer el tiet de la Marina de 4t a l'escola. Va ser molt vivencial, gràcies Enric!







SANT JORDI

Aquí teniu als nens i nenes de 4t el dia de Sant Jordi a l'intercanvi de llibres