miércoles, 27 de enero de 2016

LA UNIÓ FA LA FORÇA



Com tots sabeu, aquest divendres 29 de gener és el dia de la PAU. La classe de 4t hem estat treballant aquest concepte a partir d’un treball en grup. Primer hem repartit una peça d’un puzle a cada nen/a. Després l’han muntat entre tots i han acordat quin serà el color de cadascuna de les parts, de manera que es vegi una coherència entre cadascuna d'elles. Els nens han pogut reflexionar sobre la frase “la unió fa la força”, adonant-se’n de que el treball en grup permet aconseguir qualsevol objectiu proposat, i per fer-ho es necessita treballar amb respecte, tolerància i educació.
Aquí teniu el resultat.











viernes, 15 de enero de 2016

Exposició Miquel

El Miquel durant el primer trimestre ens va una exposició sobre el projecte del cinema, mireu que bé que s'explica!!





jueves, 14 de enero de 2016

Aniversaris Clàudia, Alexis i Melisa

Al mes d'octubre vam celebrar els aniversaris de la Melisa, la Clàudia i l'Alexis!!
Ens ho vam passar siper bé jugant al mocador, i de pas vam fer una mica de matemàtiques tot repassant els nombres, jeje





STOP MOTION

Mireu quines stop motion vàren fer el trimestre passat als tallers artístics, creat per ells/es!!!!