Actuació de les nenes i els nens de 3r curs a la cantada de Nadal. Dirigeix Marga Sans:
martes, 24 de diciembre de 2013
lunes, 16 de diciembre de 2013
martes, 26 de noviembre de 2013
martes, 5 de noviembre de 2013
ELS NOSTRES PROJECTES
Al setembre varem començar els projectes que els mateixos alumnes van triar:
- Els animals marins: Martí, Alba i Juan
- L'Imperi Romà: Gerard, Arnau i Biel
- L'Època Medieval: Carla i Lídia
- Els fòssils:Laura, Josemi i Albert
Vam començar explorant les "caixes projectes". Cada grup disposa d'una i conté material relacionat amb el tema elegit .
Seguidament, vam elaborar un mapa conceptual del que volien estudiar sobre aquell tema.
Durant el mes de setembre, octubre i novembre han estat recollint informació i resolent diferents problemes que s'han anat trobat a la seva caixa de pojectes, per tal d'anar construint i desenvolupant el seu propi projecte.
LOS ANIMALES
Había una vez en una casa una vaca que echaba 100 ríos de leche y con esa leche hizo un queso gigante.
Un día la invitaron de vacaciones a Nueva York y en el hotel se encontró un gato multi millonario que estaba muy gordo porque comía muchos helados.
Éste la invitó a su casa que eran unas cabañas. Y allí se encontró con su madre que estaba también allí de vacaciones y les había traído quesos para comer. Después de esa comida, se hicieron muy amigos y el gato las invitó al castillo de Don Real, el reí de los gatos. Cuando llegaron al castillo, el vigilante era un mono que cada dos por tres comía uvas.
De regreso a casa el avión se quedó sin gasolina y se quedaron tirados en medio de África y tuvieron de dormir en una cabaña, donde el dueño era un león que sólo tenía para comer pasteles.
Finalmente pudieron llegar a su casa sanos y salvos.
Si este cuento no os lo creéis tenéis ojos pero no veis.
Carla, Lídia i Biel 4t
viernes, 1 de noviembre de 2013
El text instructiu: la recepta
Hola bon día a tothom!
Aqui teniu un video de com es fa una truita que hem fet els nens i nenes de 3r. Estem treballant el text instructiu i hem fet aquesta activitat.
Les truites de 3r han sortit molt bona!!!
Aqui teniu un video de com es fa una truita que hem fet els nens i nenes de 3r. Estem treballant el text instructiu i hem fet aquesta activitat.
Les truites de 3r han sortit molt bona!!!
jueves, 10 de octubre de 2013
LA PRINCESA DE LA LLUNA
Hi havia una vegada, a la ciutat de la lluna, una reina que va tindre una filla que es deia de nom Laia. Quan es va fer gran, se’n va anar al bosc de la lluna a viure i es va fer gran. I al bosc de la lluna i va veure molts animalets estranys i bonics. Però la Laia trobava a faltar els seus menjars preferits.
Per això, quan va passar molt de temps, va tornar a la ciutat de la lluna i la seva familia es va posar molt contenta.
I vet aqui un gos, vet aquí un gat, aquest conte s'ha acavat.
Caterina
L'extraterrestre que va intentar invair la terra
Hi havia una vegada, en una ciutat molt llunyana , quatre nens que es deien

Oscar, Marina, Jordi i Dani.
Volien anar a l’espai amb una nau espacial. De tornada, van veure un extraterrestre i van dir:
-Correu, correu!!
i el Jordi va dir:
- ja vaig amb la nau a tope!!
I així fins que van arribar a la terra. Però l’extraterrestre els va seguir. Llavors, va cridar la Marina :
- L’extraterrestre ens ha seguit!!
llavors l’Oscar va dir:
- Ja se! li diré Xavi!!
I el Dani va dir:
- Deixa’t de ficar-li nom als monstres i corre!
L’extraterrestre anava destruint cases, cases i cases fins que les va acabar totes. Llavors va dir l’extraterrestre:
- Ja està! jo me’n vaig cap a casa.
Però el Dani,l’Oscar,la Marina i el Jordi van agafar ràpidament la nau i van anar al planeta de l’extraterrestre per dir-li als pares de l’extraterrestre com s’havia portat. Quan hi va arribar, el van castigar dues setmanes sense sortir del planeta.
i vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquet conte ja s’ha fos.
Pau caballero
viernes, 4 de octubre de 2013
Tercer de Montanyans. Mapa conceptual del primer trimestre.
Bon dia!
Aquesta setmana hem començat a aprendre a fer servir una eina que ens farà el treball més fàcil... i més bonic: el BUBBL.US.
És una eina amb la que pots desenvolupar mapes mentals de forma molt fàcil. Aquí teniu el mapa de la nostra classe en aquest primer trimestre. Esperem que us agradi.
Aquesta setmana hem començat a aprendre a fer servir una eina que ens farà el treball més fàcil... i més bonic: el BUBBL.US.
És una eina amb la que pots desenvolupar mapes mentals de forma molt fàcil. Aquí teniu el mapa de la nostra classe en aquest primer trimestre. Esperem que us agradi.
miércoles, 25 de septiembre de 2013
Perduda al Bosc
Hi havia una vegada una nena que es deia Alexandra que estava jugant al bosc a cuita amagar ella sola. De sobte, va escoltar un soroll i es va amagar. Va mirar qui podria ser… i era la seva mare, amb el seu germà i el seu pare. Llavors, ells, la van enganyar perquè li volien fer una broma i quasi la van matar de por.
Quan van veure que l’Alexandra estava mig morta de por per la broma tots es van posar a plorar.
I vet aquí un gos i vet aquí un gat aquest conte s’ha acabat.
Yaiza, 3r curs
lunes, 23 de septiembre de 2013
COMENCEM ELS PROJECTES
Des de principis de curs, hem començat a dissenyar els nostres projectes mitjançant l'elaboració de mapes conceptuals. Cada nen o grups de nens trien el tema de projecte i fan un esboç d'aquest en un quadre conceptual.
Una vegada ja tenim més o menys clar què abastarà el nostre projecte, passem l'esboç del mapa inicial a BUBBL.US, una eïna generadora de mapes conceptuals. Els resultats, tot i que és la primera vegada, faltes d'ortografia incloses, són aquests:
Pau:
Yeray
Yaiza:
Marina:
Caterina:
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





















