jueves, 10 de octubre de 2013

LA PRINCESA DE LA LLUNA

Hi havia una vegada, a la ciutat de la lluna, una reina que va tindre una filla que es deia de nom Laia.
Quan es va fer gran, se’n va anar al bosc de la lluna a viure i es va fer gran. I al bosc  de la lluna i va veure molts  animalets estranys i bonics. Però la Laia trobava a faltar  els seus menjars preferits.     
Per això, quan va passar molt de temps, va tornar a la ciutat de la lluna i la seva familia es va posar molt contenta.

  I vet aqui un gos, vet aquí un gat, aquest conte s'ha  acavat.  

                                                  Caterina 

L'extraterrestre que va intentar invair la terra

 Hi havia una vegada, en una ciutat molt llunyana , quatre nens que es deien

Oscar, Marina, Jordi i Dani.
Volien anar a l’espai amb una nau espacial. De tornada, van veure un extraterrestre i van dir:
-Correu, correu!!
 i el Jordi va dir:
- ja vaig amb la nau a tope!!
I així fins que van arribar a la terra. Però l’extraterrestre els va seguir. Llavors, va cridar la Marina:
- L’extraterrestre ens ha seguit!!
llavors l’Oscar va dir:
- Ja se! li diré Xavi!!
I el Dani va dir:
- Deixa’t de ficar-li nom als monstres i corre!
L’extraterrestre anava destruint cases, cases i cases fins que les va acabar totes. Llavors va dir l’extraterrestre:
- Ja està! jo me’n vaig cap a casa.
Però el Dani,l’Oscar,la Marinai el Jordi van agafar ràpidament la nau i van anar al planeta de l’extraterrestre per dir-li als pares de l’extraterrestre com s’havia portat. Quan hi va arribar, el van castigar dues setmanes sense sortir del planeta.


 i vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquet conte ja s’ha fos.

                                                                                              Pau caballero

viernes, 4 de octubre de 2013

Tercer de Montanyans. Mapa conceptual del primer trimestre.

Bon dia!

Aquesta setmana hem començat a aprendre a fer servir una eina que ens farà el treball més fàcil... i més bonic: el BUBBL.US.

És una eina amb la que pots desenvolupar mapes mentals de forma molt fàcil. Aquí teniu el mapa de la nostra classe en aquest primer trimestre. Esperem que us agradi.