viernes, 21 de febrero de 2014

PROJECTES 2n TRIMESTRE

La classe dels fòssils hem començat nous projectes:

- ELS INSECTES: Alba, Lídia i Laura
- ELS MINERALS: Carla, Albert i Arnau
- EL BOSC: Josemi i Biel
- ELS DINOSAURES: Martí, Gerard i Juan













lunes, 10 de febrero de 2014

Com ja sabeu, hem iniciat el treball per espais d'aprenentatge i a l'aula d'informàtica els alumnes poden escoltar contes en castellà, fer un resum de les idees principals i gravar-ho. Aquí en teniu una petita mostra...