La classe dels fòssils hem començat nous projectes:
- ELS INSECTES: Alba, Lídia i Laura - ELS MINERALS: Carla, Albert i Arnau - EL BOSC: Josemi i Biel - ELS DINOSAURES: Martí, Gerard i Juan
lunes, 10 de febrero de 2014
Com ja sabeu, hem iniciat el treball per espais d'aprenentatge i a l'aula d'informàtica els alumnes poden escoltar contes en castellà, fer un resum de les idees principals i gravar-ho. Aquí en teniu una petita mostra...