A l'abril vam fer la sortida de la primavera tota la primària, i ens ho vam passar molt bé!!!
viernes, 30 de mayo de 2014
Evolució de la vida
Aquests són els nostres projectes de plàstica del 2n trimestre, elaborats conjuntament amb infants de cicle superior.
miércoles, 14 de mayo de 2014
UN MERCAT A CLASSE
Bones,senyors i senyores, Avui hem fet un mercat a classe per aprendre el funcionament de la moneda d'euro. Hem treballat la suma de decimals. Les parades eren molt cares i els preus estaven inflats. Cada company tenia 87,77 € en bitllets i monedes disponibles.
- Ha estat una bogeria, semblaven les rebaixes!- diu la Marina.
Al final hem fet les compres i hem tornat a la nostra taula amb el tiquet de compra:
- Ha estat una bogeria, semblaven les rebaixes!- diu la Marina.
| La llibreria del Pau i la Caterina, amb preus desorbitats. |
| La ferreteria del Joseph, el Vieri i el Chema, amb tornavisos de 17,75 €. |
lunes, 12 de mayo de 2014
jueves, 8 de mayo de 2014
Suscribirse a:
Entradas (Atom)










