viernes, 25 de abril de 2014

POESIES SANT JORDI 2014

Bon dia!!
Aquí teniu un recull de poesies que hem fet a classe per Sant Jordi. Gaudiu-les!!


EL POLLET XAFARDER

Un pollet molt xafarder
que es colava per les cases
per escoltar les converses
de  gallines, gats i ases.

Quina  mala educació,
aquest pollet tant petit!
Com pot fer aquesta acció
tant de dia com de nit?


                                                                             Pau Caballero


La Maria

Una nena, la Maria,
s’entrenava per ser forta.
El ser feble no ho soporta
i ho porta amb alegría.

Surt de casa per la porta
i trepitja una caca
fa veure que no l’importa
perquè la Maria és molt maca.
                                                 Renee

Un rotllo de paper higiènic
Un rotllo de paper higiènic,
molt blanquet i molt polit.
el va agafar un mecànic
fent un pet xic volcànic.
Pobre rotllo presumit!!
                                                     Marina


Un platet rodó i blanc


Un platet rodo i blanc
que es duxava al rentaplats
va tenir un entrebanc
amb un parell d’advocats.

                                        Yaiza


EL  BURRO I EL GOS
Un burro molt petit
mol “xuleta” i divertit
es va trobar un gos
juganer i bellugós.

El burret li diu al gos:
-         Saps muntar amb patinet ?
I el gos respon que no:
-         ja en tinc prou, vaig amb coet!
                                                          Caterina



EL GLOBUS I EL NEN GELÓS

Un globus molt curiós
es va escapar d’un nen gelós
va començar a pujar al cel
va ser el primer en veure el espai
i el nen es va comprar un ós.
                                                  Yeray



Un nen que té la cara blanca

Un nen té  cara blanca.
Com la llet.
El nen fica la cara en carbó
I ara té  la cara
com un roda de cotxe.
                                            Vieri













miércoles, 23 de abril de 2014

Amanida St. Marçal està de Carnaval

"La classe de 4t després de molt pensar van batejar a l'amanida amb el nom de St. Marçal està de Carnaval".

viernes, 4 de abril de 2014

Teatre: Encontres Fora de Fase

Aquest trimestre hem fet una obra de teatre que es titula "Encontres fora de fase". L'ha fet el Manel i és molt divertida. Aquí estem disfressats abans de fer l'obra:
Foto de família

Segons abans d'aixecar-se el teló... 



La Puput 

 El día 20 de marzo fuimos de excursión a la Puput. Allí ya habíamos estado una vez pisando uva. 
Hicimos dos actividades, en la primera había que hacer dos grupos y de dos grupos hicimos cuatro. Yo iba con Martí y Arnau. En esa actividad había que encontrar unos números y cada número era una actividad diferente. Por ejemplo: una era de hacer experimentos para ver si tenía calcio la tierra o no, otra de las partes del melocotonero etc… 
 La segunda fue un espectáculo de aves rapaces. Había 3 aves rapaces, una era una águila, otra un halcón pelegrino y otra un halcón africano. Fue muy divertido. 

 Lídia 4t