miércoles, 20 de noviembre de 2019
martes, 12 de noviembre de 2019
2n - Notícies d'octubre
A començament de curs vam parlar sobre què esperem d'aquest curs i com ens agradaria que fos la nostra classe.
Amb la informació recollida hem creat dos murals que tenim penjats a la classe per recordar com volem treballar i on volem arribar.
També vam estar fent uns dibuixos amb ceres seguint una nova tècnica i hem decorat la classe amb les nostres creacions.
La classe de 2n està plena d'artístes. Ens agrada molt fer dibuixos i manualitats.
miércoles, 6 de noviembre de 2019
CASTANYADA
LA CLASSE DELS TEEN TITANS VAM FER "PINTXOS" DE CODONY AMB FORMATGE I HI VAM POSAR UN MIKADO PER PODER-LO AGAFAR!!
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!! TOT I QUE A LA TARDA EL PA DE MOTLLE I EL FORMATGE S'HAVIEN ASSECAT UNA MICA!!
A LA TARDA VAM CELEBRAR LA CASTANYADA I ENS VAM DISFRESSAR!!!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


