martes, 12 de noviembre de 2019

2n - Notícies d'octubre


 A començament de curs vam parlar sobre què esperem d'aquest curs i com ens agradaria que fos la nostra classe.   

Amb la informació recollida hem creat dos murals que tenim penjats a la classe per recordar com volem treballar i on volem arribar.

També vam estar fent uns dibuixos amb ceres seguint una nova tècnica i hem decorat la classe amb les nostres creacions.

La classe de 2n està plena d'artístes. Ens agrada molt fer dibuixos i manualitats.

miércoles, 6 de noviembre de 2019

CASTANYADA



LA CLASSE DELS TEEN TITANS VAM FER "PINTXOS" DE CODONY AMB FORMATGE I HI VAM POSAR UN MIKADO PER PODER-LO AGAFAR!!
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!! TOT I QUE A LA TARDA EL PA DE MOTLLE I EL FORMATGE S'HAVIEN ASSECAT UNA MICA!!











A LA TARDA VAM CELEBRAR LA CASTANYADA I ENS VAM DISFRESSAR!!!!