lunes, 27 de mayo de 2019
viernes, 17 de mayo de 2019
Colònies a Marcel Maillot
Dilluns vam marxar amb bus cap a la casa de colònies Marcel Maillot i vam parar a esmorzar a l'area de servei del Montseny. De camí vam veure una pel·lícula: Ice age. De tornada vam veure les pel·lícules Aviones 2 i Turbo.
Quan vam arribar vam col·locar tot el seu lloc i després vam anar a dinar. Ens vam dividir en una habitació les nenes i en una altra els nens.Vam estar amb 7 monitor/es que es deien Sempi, Banana, Poma, Garota, Alex, Congre i Kiwi. La Garota era la nostra monitora preferida.
El primer dia vam anar a la platja i vam jugar al mata-conills. A la nit vam fer el joc de nit que anava de pirates que estiraven la cua. El segon dia, despres d'esmorzar, vam anar al litoral rocós a agafar animals. Després de dinar vam anar a l'Estartit a veure les Illes Medes amb un vaixell anomenat Nautilus i vam veure els peixos que hi habiten. A la nit, vam fer discoteca i estavem molt cansats. L'últim dia vam tirar-nos en tirolina i vam fer tir amb arc.
Les activitats que més ens van agradar van ser tir amb arc, tirolina, litoral rocós i el Nautilus. També ens va agradar molt tenir temps lliure i estar tots junts a les nostres habitacions. La discoteca no ens va agradar gaire perquè la música estava molt forta i no podiem sortir a fora.
Recomanariem aquesta casa de colònies a la gent que li agradin les activitats de platja i aventura. Nosaltres ens ho vam passar molt bé!
Quan vam arribar vam col·locar tot el seu lloc i després vam anar a dinar. Ens vam dividir en una habitació les nenes i en una altra els nens.Vam estar amb 7 monitor/es que es deien Sempi, Banana, Poma, Garota, Alex, Congre i Kiwi. La Garota era la nostra monitora preferida.
El primer dia vam anar a la platja i vam jugar al mata-conills. A la nit vam fer el joc de nit que anava de pirates que estiraven la cua. El segon dia, despres d'esmorzar, vam anar al litoral rocós a agafar animals. Després de dinar vam anar a l'Estartit a veure les Illes Medes amb un vaixell anomenat Nautilus i vam veure els peixos que hi habiten. A la nit, vam fer discoteca i estavem molt cansats. L'últim dia vam tirar-nos en tirolina i vam fer tir amb arc.
Les activitats que més ens van agradar van ser tir amb arc, tirolina, litoral rocós i el Nautilus. També ens va agradar molt tenir temps lliure i estar tots junts a les nostres habitacions. La discoteca no ens va agradar gaire perquè la música estava molt forta i no podiem sortir a fora.
Recomanariem aquesta casa de colònies a la gent que li agradin les activitats de platja i aventura. Nosaltres ens ho vam passar molt bé!
La classe de 3r
viernes, 10 de mayo de 2019
Ens acomiadem del Saku i la Deena
Fa uns mesos vam rebre una carta del Saku i la Deena, dos micos que ens demanaven ajuda.
Hem estat investigant sobre el Parc del Foix i també sobre els micos, i hem descobert que aquest no és un hàbitat apropiat per ells. Avui hem tancat aquest projecte entregant-los una carta sobre les espècies invasores i acomiadant-nos d'ells.
Els desitgem molta sort per trobar el seu hàbitat. Adéu Saku i Deena!
Concurs El Gust per la Lectura
A tercer, aquesta setmana hem enviat la nostra participació al concurs El Gust per la Lectura 2018-2019. Consisteix en la selecció de tres escenes de l'obra de teatre que vam representar al segon trimestre: El petit home llop, de Cornelia Funke.
Aquí us deixem el vídeo resultant!
Aquí us deixem el vídeo resultant!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)







