miércoles, 25 de septiembre de 2013

Perduda al Bosc


Hi  havia una  vegada una nena que es deia Alexandra que estava jugant al bosc a cuita amagar ella sola. De sobte, va escoltar un soroll i es va amagar.  Va  mirar  qui  podria ser… i era la seva mare, amb el seu germà i el seu  pare.  Llavors, ells, la van enganyar perquè li volien fer una broma i quasi la van matar de por.
Quan van veure que l’Alexandra  estava mig morta de por per la broma  tots es van posar a plorar.

I vet aquí un gos i vet aquí un gat aquest conte s’ha acabat.

                                                        Yaiza, 3r curs

No hay comentarios:

Publicar un comentario