viernes, 21 de febrero de 2014

PROJECTES 2n TRIMESTRE

La classe dels fòssils hem començat nous projectes:

- ELS INSECTES: Alba, Lídia i Laura
- ELS MINERALS: Carla, Albert i Arnau
- EL BOSC: Josemi i Biel
- ELS DINOSAURES: Martí, Gerard i Juan













No hay comentarios:

Publicar un comentario