Bones,senyors i senyores, Avui hem fet un mercat a classe per aprendre el funcionament de la moneda d'euro. Hem treballat la suma de decimals. Les parades eren molt cares i els preus estaven inflats. Cada company tenia 87,77 € en bitllets i monedes disponibles.
- Ha estat una bogeria, semblaven les rebaixes!- diu la Marina.

|
| La llibreria del Pau i la Caterina, amb preus desorbitats. |
 |
| La ferreteria del Joseph, el Vieri i el Chema, amb tornavisos de 17,75 €. |
Al final hem fet les compres i hem tornat a la nostra taula amb el tiquet de compra:
No hay comentarios:
Publicar un comentario