lunes, 10 de noviembre de 2014

ELS DE 1r AL MUSEU DE TERRASSA

3 comentarios:

  1. Que divertit el Museu i quines coses més interessants, com per exemple l'espectacle de la energies Oscar

    ResponderEliminar
  2. M'ha agradat molt,però el video ha anat molt lent. Miquel

    ResponderEliminar
  3. El que em va agradar més va ser el teatre de l'electricitat perquè va ser super xulo. Joel

    ResponderEliminar