Va ser molt divertit fer les exposicions i els noms dels grups eren xulisims. Un es deia l'electricistai un es deia Ecojoguines i l' altre l'Albert Einsten. Ainara
M'ha agrada aquest projecte i m'ha agradat molt com ho han fet tots. Hugo
Va ser molt divertit fer les exposicions i els noms dels grups eren xulisims. Un es deia l'electricista
ResponderEliminari un es deia Ecojoguines i l' altre l'Albert Einsten.
Ainara
M'ha agrada aquest projecte i m'ha agradat molt com ho han fet tots. Hugo
ResponderEliminar