sábado, 6 de diciembre de 2014

Exposicions Projecte L'Energia

2 comentarios:

  1. Va ser molt divertit fer les exposicions i els noms dels grups eren xulisims. Un es deia l'electricista
    i un es deia Ecojoguines i l' altre l'Albert Einsten.
    Ainara

    ResponderEliminar
  2. M'ha agrada aquest projecte i m'ha agradat molt com ho han fet tots. Hugo

    ResponderEliminar