Vam planta bledes va ser molt divertit em va agradar molt. Sergi
Oleee!!! Quins grangers,quan tingueu una estoneta paseu per casa a fer-me el meu hortet...jajaja.Marc s' estava be al solet,oi???
Ens va agradar molt plantar el nostre hortet. Jo també vaig plantar les bledes! Ian
Vam planta bledes va ser molt divertit em va agradar molt. Sergi
ResponderEliminarOleee!!! Quins grangers,quan tingueu una estoneta paseu per casa a fer-me el meu hortet...jajaja.
ResponderEliminarMarc s' estava be al solet,oi???
Ens va agradar molt plantar el nostre hortet. Jo també vaig plantar les bledes! Ian
ResponderEliminar