domingo, 1 de febrero de 2015

Plantem

3 comentarios:

  1. Vam planta bledes va ser molt divertit em va agradar molt. Sergi

    ResponderEliminar
  2. Oleee!!! Quins grangers,quan tingueu una estoneta paseu per casa a fer-me el meu hortet...jajaja.
    Marc s' estava be al solet,oi???

    ResponderEliminar
  3. Ens va agradar molt plantar el nostre hortet. Jo també vaig plantar les bledes! Ian

    ResponderEliminar