lunes, 4 de mayo de 2015

EXPOSICIÓ SOBRE EL VAPOR!

Aquí us fem un petit resum de l'exposició sobre el vapor que va fer el tiet de la Marina de 4t a l'escola. Va ser molt vivencial, gràcies Enric!







No hay comentarios:

Publicar un comentario