lunes, 1 de junio de 2015

CAPGROSSOS

Hola família,
els capgrossos s'han fet molt grans i ja tenim la primera granota. Entre els/les nens/es de primer i nosaltres els estem cuidant molt bé i els alimentem moltíssim. Mireu


No hay comentarios:

Publicar un comentario