Quina pel.lícula tan bonica i tan ben feta!! Enhorabona, sou uns artistes!!:)
M'ha agradat molt parque m'agraden molt les fruites, la poma i també el plàtan i també les verdures i la que més m'agrada és la patata. Celia
Hola, sóc la Clàudia i m'agrada molt les fruites i el llop i quan ha sortit el nino de plastelina i m'ha agradat molt el plàtan. claudia
Quina pel.lícula tan bonica i tan ben feta!! Enhorabona, sou uns artistes!!:)
ResponderEliminarQuina pel.lícula tan bonica i tan ben feta!! Enhorabona, sou uns artistes!!:)
ResponderEliminarM'ha agradat molt parque m'agraden molt les fruites, la poma i també el plàtan i també les verdures i la que més m'agrada és la patata. Celia
ResponderEliminarHola, sóc la Clàudia i m'agrada molt les fruites i el llop i quan ha sortit el nino de plastelina i m'ha agradat molt el plàtan. claudia
ResponderEliminar