miércoles, 10 de febrero de 2016

STOP MOTION Les fruites al bosc


Aquí tenim l'últim stop motion del primer trimestre "les fruites al bosc"!!









4 comentarios:

  1. Quina pel.lícula tan bonica i tan ben feta!! Enhorabona, sou uns artistes!!:)

    ResponderEliminar
  2. Quina pel.lícula tan bonica i tan ben feta!! Enhorabona, sou uns artistes!!:)

    ResponderEliminar
  3. M'ha agradat molt parque m'agraden molt les fruites, la poma i també el plàtan i també les verdures i la que més m'agrada és la patata. Celia

    ResponderEliminar
  4. Hola, sóc la Clàudia i m'agrada molt les fruites i el llop i quan ha sortit el nino de plastelina i m'ha agradat molt el plàtan. claudia

    ResponderEliminar