jueves, 14 de abril de 2016

En Pere Martí ens visita

3 comentarios:

  1. Es veu que va ser molt interesante perqué están tots molt atents

    ResponderEliminar
  2. Es veu que va ser molt interesante perqué están tots molt atents

    ResponderEliminar
  3. Els nens m'han explicat que els hi va agradar molt! De fet, a la classe de la Clara, ara, tots volen llegir al Pere Martí!:)

    ResponderEliminar