Es veu que va ser molt interesante perqué están tots molt atents
Els nens m'han explicat que els hi va agradar molt! De fet, a la classe de la Clara, ara, tots volen llegir al Pere Martí!:)
Es veu que va ser molt interesante perqué están tots molt atents
ResponderEliminarEs veu que va ser molt interesante perqué están tots molt atents
ResponderEliminarEls nens m'han explicat que els hi va agradar molt! De fet, a la classe de la Clara, ara, tots volen llegir al Pere Martí!:)
ResponderEliminar