Claudia i Melisa ha sigut la millor festa del mon m'han agradat molt els jocs que heu fet. Sobretot el berenar que heu preparat i els sucs estavan bonissims.fet per Mireia 2n .
Claudia i Melisa ha sigut la millor festa del mon m'han agradat molt els jocs que heu fet. Sobretot el berenar que heu preparat i els sucs estavan bonissims.fet per Mireia 2n .
ResponderEliminar