miércoles, 16 de noviembre de 2016

ANIVERSARI CLÀUDIA I MELISA


1 comentario:

  1. Claudia i Melisa ha sigut la millor festa del mon m'han agradat molt els jocs que heu fet. Sobretot el berenar que heu preparat i els sucs estavan bonissims.fet per Mireia 2n .

    ResponderEliminar