M'ha agradat molt anar a sigut molt xulo i divertit.Ariadna 2n.
M'ha agradat molt vindre i la xocolata que mes m'ha agradat a sigut la blanca pero el cacao estava molt amarg . mireia 2n
Mmmmm que excursion mas dulce!!!
M'ha agradat molt anar a sigut molt xulo i divertit.Ariadna 2n.
ResponderEliminarM'ha agradat molt vindre i la xocolata que mes m'ha agradat a sigut la blanca pero el cacao estava molt amarg . mireia 2n
ResponderEliminarMmmmm que excursion mas dulce!!!
ResponderEliminar