Eiiiiiiiii... que bonessss les creps!!!!
Qina bona pinta que fan els creps mmmmmm
Han quedat molt bè i tenen molt bona pinta.Ariadna 2n
M'ha agradat fer les creps i a més a més hem apres a cuinar. iris
M'ha agradat fer les crep i a mes a més a més hem apres a cuinar.Núria
Eiiiiiiiii... que bonessss les creps!!!!
ResponderEliminarQina bona pinta que fan els creps mmmmmm
ResponderEliminarHan quedat molt bè i tenen molt bona pinta.Ariadna 2n
ResponderEliminarM'ha agradat fer les creps i a més a més hem apres a cuinar. iris
ResponderEliminarM'ha agradat fer les crep i a mes a més a més hem apres a cuinar.Núria
ResponderEliminar