M'ha agradat molt la festa del Lluc,la Iris, el Marçal i el Bruno.I també m'han agradat molt les activitats. Clara
Eiiii que bien os lo habéis pasado.
M'ha agrdat molt i mu he pasat molt be. Bruno
M'ho he passat molt bé quan hem fet el joc de pistes.M'han agradat les pistes i el que hi deia. Tambe quan hem construit la consrttrució de kapla. Marçal
M'ha agradat molt la festa del Lluc,la Iris, el Marçal i el Bruno.I també m'han agradat molt les activitats. Clara
ResponderEliminarEiiii que bien os lo habéis pasado.
ResponderEliminarM'ha agrdat molt i mu he pasat molt be. Bruno
ResponderEliminarM'ho he passat molt bé quan hem fet el joc de pistes.M'han agradat les pistes i el que hi deia. Tambe quan hem construit la consrttrució de kapla. Marçal
ResponderEliminar