domingo, 5 de febrero de 2017

Aniversaris Bruno, Iris, Lluc i Marçal

4 comentarios:

  1. M'ha agradat molt la festa del Lluc,la Iris, el Marçal i el Bruno.I també m'han agradat molt les activitats. Clara

    ResponderEliminar
  2. Eiiii que bien os lo habéis pasado.

    ResponderEliminar
  3. M'ha agrdat molt i mu he pasat molt be. Bruno

    ResponderEliminar
  4. M'ho he passat molt bé quan hem fet el joc de pistes.M'han agradat les pistes i el que hi deia. Tambe quan hem construit la consrttrució de kapla. Marçal

    ResponderEliminar