sábado, 11 de marzo de 2017

COLONIES PORT DEL COMTE

3 comentarios:

  1. Hem anat a la neu i ens va agradar molt com esquiavem el tercer dia esquiavem amb els dos pals. amar

    ResponderEliminar
  2. No hay duda, que se lo han pasado GENIAL!Gracias por la rapidez en publicar lo bien que se lo han pasado nuestros pequeños!

    ResponderEliminar
  3. M`ho he passat molt bé esquian amb dos pals. Mireia 2n

    ResponderEliminar