El video d'aniversari i jocs ha estat molt be. Aina
lo que mes m'ha agradat ha sigut l'anivarsari del pep, el jan, la rocio i la celia. lluc 2n
Han jugat a la araña peluda.Maria
El video d'aniversari i jocs ha estat molt be. Aina
ResponderEliminarlo que mes m'ha agradat ha sigut l'anivarsari del pep, el jan, la rocio i la celia. lluc 2n
ResponderEliminarHan jugat a la araña peluda.
ResponderEliminarMaria