M'ha agradat molt parque sortien creacions. Hugo
Es molt bonic. MarinaEs molt bonic. Marina
L'Aina i jo vam fer una casa al cole i em va agradar fer totes les parts i m'ho vaigpassar molt bé. Lucia
M'ha agradat molt parque sortien creacions. Hugo
ResponderEliminarEs molt bonic. Marina
ResponderEliminarEs molt bonic. Marina
L'Aina i jo vam fer una casa al cole i em va agradar fer totes les parts i m'ho vaig
ResponderEliminarpassar molt bé. Lucia