M'ha agradat la festa i els jocs d'aigua i m'ho vaig passar molt bé fent els jocs. Núria.
M'ha agradat la festa d'aigua i m'ho vaig passar molt bé fent als jocs.martina
M'ha agradat la festa i els jocs d'aigua i m'ho vaig passar molt bé fent els jocs.
ResponderEliminarNúria.
M'ha agradat la festa d'aigua i m'ho vaig passar molt bé fent als jocs.
ResponderEliminarmartina