martes, 25 de febrero de 2020

Carnaval a 2n

Carnaval s'ha acabat i així és com ens ho hem passat a la classe de 2n preparant les nostres disfresses!


 Primer, cadascú va fer el seu disseny en un full i vam aprendre a fer servir el compàs. 

Després vam calcular el radi que necessitàvem pels nostres cercles de cartró. 




Quan vam aconseguit tots els cercles, els vam donar volum amb paper de diari i els vàrem folrar amb paper higiènic i cola blanca diluïda. 




Finalment, els vam pintar amb pintura i vam confegir una corona plena d'emoticones divertides per acompanyar la nostra disfressa.
 



Aquest ha estat el resultat!














No hay comentarios:

Publicar un comentario