jueves, 10 de octubre de 2013

L'extraterrestre que va intentar invair la terra

 Hi havia una vegada, en una ciutat molt llunyana , quatre nens que es deien

Oscar, Marina, Jordi i Dani.
Volien anar a l’espai amb una nau espacial. De tornada, van veure un extraterrestre i van dir:
-Correu, correu!!
 i el Jordi va dir:
- ja vaig amb la nau a tope!!
I així fins que van arribar a la terra. Però l’extraterrestre els va seguir. Llavors, va cridar la Marina:
- L’extraterrestre ens ha seguit!!
llavors l’Oscar va dir:
- Ja se! li diré Xavi!!
I el Dani va dir:
- Deixa’t de ficar-li nom als monstres i corre!
L’extraterrestre anava destruint cases, cases i cases fins que les va acabar totes. Llavors va dir l’extraterrestre:
- Ja està! jo me’n vaig cap a casa.
Però el Dani,l’Oscar,la Marinai el Jordi van agafar ràpidament la nau i van anar al planeta de l’extraterrestre per dir-li als pares de l’extraterrestre com s’havia portat. Quan hi va arribar, el van castigar dues setmanes sense sortir del planeta.


 i vet aquí un gat, vet aquí un gos, aquet conte ja s’ha fos.

                                                                                              Pau caballero

No hay comentarios:

Publicar un comentario