jueves, 10 de octubre de 2013

LA PRINCESA DE LA LLUNA

Hi havia una vegada, a la ciutat de la lluna, una reina que va tindre una filla que es deia de nom Laia.
Quan es va fer gran, se’n va anar al bosc de la lluna a viure i es va fer gran. I al bosc  de la lluna i va veure molts  animalets estranys i bonics. Però la Laia trobava a faltar  els seus menjars preferits.     
Per això, quan va passar molt de temps, va tornar a la ciutat de la lluna i la seva familia es va posar molt contenta.

  I vet aqui un gos, vet aquí un gat, aquest conte s'ha  acavat.  

                                                  Caterina 

No hay comentarios:

Publicar un comentario