viernes, 1 de noviembre de 2013

El text instructiu: la recepta

Hola bon día a tothom!

Aqui teniu un video de com es fa una truita que hem fet els nens i nenes de 3r. Estem treballant el text instructiu i hem fet aquesta activitat.
Les truites de 3r han sortit molt bona!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario