martes, 28 de enero de 2014

Els nens i les nenes de cicle inicial us donem la benvinguda al nostre blog. 
Volem ser nosaltres els que us expliquem les activitats més destacades que fem a classe i serem nosaltres mateixos els que us escriurem el que hem fet i el que  estem fent.

Esperem que us agradi molt

No hay comentarios:

Publicar un comentario