viernes, 17 de enero de 2014

Presentació dels projectes

Durant el mes de desembre vam acabar els projectes i vam fer la presentació davant dels nostres companys/es, tot preparant una activitat per a fomentar la participació de tots/es.







No hay comentarios:

Publicar un comentario