lunes, 10 de febrero de 2014

Com ja sabeu, hem iniciat el treball per espais d'aprenentatge i a l'aula d'informàtica els alumnes poden escoltar contes en castellà, fer un resum de les idees principals i gravar-ho. Aquí en teniu una petita mostra...




1 comentario: