viernes, 4 de abril de 2014

Teatre: Encontres Fora de Fase

Aquest trimestre hem fet una obra de teatre que es titula "Encontres fora de fase". L'ha fet el Manel i és molt divertida. Aquí estem disfressats abans de fer l'obra:
Foto de família

Segons abans d'aixecar-se el teló... 



No hay comentarios:

Publicar un comentario