miércoles, 22 de octubre de 2014

Porta acabada

Per fi!!!! Després de dedicar sessions a dissenyar, mesurar, escollir, treballar en equip, repartir-nos feines...Ja hem acabat la nostra porta. Què us sembla?
Ara, després de pensar quins aspectes volem treballar, ja estem en marxa treballant per grups tres grans blocs: els molins de vent, els molins hidràulics i el vent. Ens queda pendent el bloc dels aerogeneradors que el treballarem tots junts.

1 comentario:

  1. Tot esforç té la seva recompensa, la porta us ha quedat espectacular, sou un gran equip!!!!

    ResponderEliminar