El tercer de Montanyans ja ha començat a treballar de valent. En aquestes primeres setmanes de curs hem fet un munt de coses.
Ja tenim nom de la classe:
"Els científics i les científiques"
Però com el nom és massa llarg, hem optat per traduir-lo a l'anglès:
The Scientists
És un nom ben motivador. Per tant, hem de fer-li honor i deixar el llistó ben alt.
| Ens presentem |
Aquest curs treballem molt més autònomament. Per això cal ser més responsables. L'ambient de treball és molt important; ens cal concentració per ficar-nos dins del món del coneixement.
| Ens presentem |
Ens organitzem les taules segons la feina que hem de realitzar. La consigna es "ambient de treball agradable per sobre de tot". Treballem en parelles o grups de tres companys i l'intercanvi de coneixements és molt efectiu. Encara falta generar entre tots una bona cultura de la cooperació però és qüestió de temps. De moment, en aquestes setmanes hem aconseguit moments màgics, tal com podeu apreciar en les fotos.
| Desmuntem totalment un ordinador |
| Treballem unitats, desenes, centenes i unitats de miler |
| Fem Storytelling digital: inventem un conte, dibuixem els personatges, gravem la narració i fem un muntatge multimèdia. |
Una de les coses que hem engegat aquest curs és el "Banc de coneixements". Consisteix en un taulell on cada persona diposita el seu coneixement sobre mates, llengua, dibuix, música, plàstica, etc, alhora que també exposa les necessitats d'adquirir sabers que li manquen.

De moment ja tenim una tutora de mates, la Paula, que ens ajuda a millorar el càlcul.

No hay comentarios:
Publicar un comentario