Avui em fet galetes d' atmetlla amb pols ens van quedar super bones i molt rodones bon profit AINARA
Hola soc el Sergi i las galetes estaven molt bones.
Que bones las galetes Oscar
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Avui em fet galetes d' atmetlla amb pols ens van quedar super bones
ResponderEliminari molt rodones bon profit AINARA
Hola soc el Sergi i las galetes estaven molt bones.
ResponderEliminarQue bones las galetes Oscar
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar