Que ben explicat Hel·lena i molt ben fet adeu petons Oscar de 2n
Molt ben fet, m'ha agradat el video. Soc el Tijs de 1r
Molt ben fet i molt ben explicat. soc el Sergi de 2n
Molt be explicat Hel.lena,m' ha agradat moltissim...
Que ben explicat Hel·lena i molt ben fet adeu petons Oscar de 2n
ResponderEliminarMolt ben fet, m'ha agradat el video. Soc el Tijs de 1r
ResponderEliminarMolt ben fet i molt ben explicat. soc el Sergi de 2n
ResponderEliminarMolt be explicat Hel.lena,m' ha agradat moltissim...
ResponderEliminar