jueves, 6 de noviembre de 2014

MUSEU DE LA CIÈNCIA I DE LA TÈCNICA DE CATALUNYA

6 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. El vídeo m'ha agradat perquè hem sortit tots els nens de l'escola. i perque he surtit jo alberts.

    ResponderEliminar
  3. Hola soc el Sergi i en va agradar molt per exemple, aixecar 30 quilos

    ResponderEliminar
  4. Les explicacions del museu van ser molt xules.Hel·lena

    ResponderEliminar
  5. Vam veure i fer molts experiments. El que em va agradar més és un teatre d'electricitat. Joel

    ResponderEliminar