Que be s' ho van passar!!! Ens veiem d' aqui 5 dies.
si em va agradar molt primer no ens va cagar res perque vam picar massa fort pero al final ens va cagar paragudistes Sergi
Que be s' ho van passar!!! Ens veiem d' aqui 5 dies.
ResponderEliminarsi em va agradar molt primer no ens va cagar res perque vam picar massa fort pero al final ens va cagar paragudistes Sergi
ResponderEliminar