sábado, 3 de enero de 2015

Nadal 2014

2 comentarios:

  1. Que be s' ho van passar!!! Ens veiem d' aqui 5 dies.

    ResponderEliminar
  2. si em va agradar molt primer no ens va cagar res perque vam picar massa fort pero al final ens va cagar paragudistes Sergi

    ResponderEliminar