Quines ganes en tenien de començar la piscina!!!s' ho van pasar super be!!!Gracies!!!!
No sabia que era tan divertit la piscina del Arboç m'ha agradat molt!!! Ainara
Va ser molt divertit i també ens van deixar saltar pel trampolí. Sergi
La piscina de l'Arbos va ser molt divertida vam fer moltes coses vam saltar pel trampolí i vam acabar xops. Albert v
primer estava moltPrimer estava molt nerviós però després ja no tant i també estic impacient per anar al llacusi. Marc
Que xulos a la piscina de l'arboç. El primer dia estava molt nerviosa. Hel·lena.
Quines ganes en tenien de començar la piscina!!!s' ho van pasar super be!!!
ResponderEliminarGracies!!!!
No sabia que era tan divertit la piscina del Arboç m'ha agradat molt!!! Ainara
ResponderEliminarVa ser molt divertit i també ens van deixar saltar pel trampolí. Sergi
ResponderEliminarLa piscina de l'Arbos va ser molt divertida vam fer moltes coses vam saltar pel trampolí i vam acabar xops. Albert v
ResponderEliminarprimer estava molt
ResponderEliminarPrimer estava molt nerviós però després ja no tant
i també estic impacient per anar al llacusi. Marc
Que xulos a la piscina de l'arboç. El primer dia estava molt nerviosa. Hel·lena.
ResponderEliminar