domingo, 26 de abril de 2015

Un conte explicat amb les mans

2 comentarios:

  1. Vaig aprendre a fer signes amb les mans,
    i el que mes hem va agradar van ser els signes.
    M'ho vaig passar molt be!!! Ainara

    ResponderEliminar
  2. La Margarida va llegir el conte la Yaiza va fer-ho pels sors i la Susana va ficar dibuixos a la pissarra. Farners.

    ResponderEliminar