Vaig aprendre a fer signes amb les mans, i el que mes hem va agradar van ser els signes.M'ho vaig passar molt be!!! Ainara
La Margarida va llegir el conte la Yaiza va fer-ho pels sors i la Susana va ficar dibuixos a la pissarra. Farners.
Vaig aprendre a fer signes amb les mans,
ResponderEliminari el que mes hem va agradar van ser els signes.
M'ho vaig passar molt be!!! Ainara
La Margarida va llegir el conte la Yaiza va fer-ho pels sors i la Susana va ficar dibuixos a la pissarra. Farners.
ResponderEliminar