jueves, 5 de noviembre de 2015

 Avui ha sigut l'aniversari del bibliobús per això hem anat a veure un teatre on hem pogut gaudir de tres contes diferents. Per felicitar-lo, cada nen de l'escola ha portat una corona diferent. Mireu que bé ens ho hem passat!


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario