Colla de Mitjans de Montanyans
jueves, 19 de noviembre de 2015
El capellà i la gallina
Els nens i les nenes de quart hem cantat una cançó que parla d'un capellà de Sant Marçal, però no del nostre poble sinó de Sant Marçal de Rosselló, a la Catalunya Nord.
2 comentarios:
agatha pau
2 de diciembre de 2015 a las 14:17
Sona molt bé! Quina cançó més divertida!
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
agatha pau
2 de diciembre de 2015 a las 14:17
Sona molt bé! Quina cançó més divertida!
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Sona molt bé! Quina cançó més divertida!
ResponderEliminarSona molt bé! Quina cançó més divertida!
ResponderEliminar