Hola!!
A la classe de les crispetes estem aprenent les notes musicals amb la cançó de l'ocell i no podíem marxar de vacances sense estrenar el pentagrama gengant tan xulo que ens van fer. Moltes gràcies als pares i mares per aquest pentagrama i els jocs tan xulos del pati!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario