sábado, 19 de diciembre de 2015

Aprenem notes al pentagrama gegant!!

Hola!!

A la classe de les crispetes estem aprenent les notes musicals amb la cançó de l'ocell i no podíem marxar de vacances sense estrenar el pentagrama gengant tan xulo que ens van fer. Moltes gràcies als pares i mares per aquest pentagrama i els jocs tan xulos del pati!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario