Colla de Mitjans de Montanyans
jueves, 17 de diciembre de 2015
El circuit
I aquí us deixem l'última pel·lícula de cinema mut " El circuit"!!
2 comentarios:
Anónimo
17 de diciembre de 2015 a las 10:35
que xulo!!
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
ESCOLA MONTANYANS
12 de enero de 2016 a las 1:53
El que més m´ha agradat es el video de la festa i el nens. Dani
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
que xulo!!
ResponderEliminarEl que més m´ha agradat es el video de la festa i el nens. Dani
ResponderEliminar